Грандіозні плани та безмежні можливості
Grill House – мультибрендовий магазин товарів для грилінгу та кемпінгу. З 2013 року ми розвиваємо гриль культуру для багатьох людей. У нас можна знайти буквально все для BBQ та відпочинку на природіі. Ми продаємо за справедливою ціною та надаємо сервіс і гарантію, бо вважаємо, що шопінг має бути максимально зручним і безпечним. І щоразу, коли хтось натискає «Купити», ми розуміємо, що робимо потрібну справу.

Наша мета − бути корисними
Ми розвиваэмо гриль-культуру в країні та пропагуэмо якісний відпочинок на свіжому повітрі. Асортимент магазину пропонує широкий вибір товарів та різні цінові сегменти, щоб кожен знайшов собі “друга” за можливостями та смаковими уподобаннями. Ми не просто продаємо грилі та товари для кемпінгу. Ми допомагаємо знайти ідеальне рішення для вирішення будь-яких питаннь в сфері грилінгу. Ми - це універсальна відповідь на будь-який запит. Завдяки високої якості продукції та сервісу ми робимо життя наших клієнтів трішки кращим просто зараз.

Щоб мрії здійснювалися легко
Ми проводимо тест-драйви продукції, та пропонуємо послугу “оренди” перед купівлею, щоб ви мали змогу переконатись у якості та функціональності наших товарів. Ми хочемо, щоб у нас був найкращий сервіс, тому навчаємо співробітників не тільки технічній частині справи, а й роботі з клієнтом. А якщо вам, навпаки, хочеться якомога менше спілкуватися з людьми − для цього у нас є онлайн маназин: зробили замовлення, вибрали адресу, забрали дорогою додому чи на роботу. Все.

Якісний сервіс

  1. Професійне обладнання. Ми використовуємо лише професійне обладнання.
  2. Гарантія найкращого сервісу. Гарантуємо максимальний ефект від виконаної роботи (середній час роботи не менше 3-х годин).
  3. У будь-якому місці. Працюємо як на Вашій території, Ви можете спостерігати за процесом чищення, так і можемо забрати Ваш гриль та привезти вже повністю очищеним.
  4. Консультації. Вже понад 8 років наші спеціалісти обслуговують грилі наших клієнтів. А це свідчить про компетентність, адже за роки досвіду ми стикалися з різними станами та проблемами у роботі грилів. У нас є спеціальні засоби та матеріали, технічні інструкції, професійні навички та досвід, щоб виконати ремонт гриля з гарантією високої якості!

 


Історія бренду WEBER
Продукція Weber – це якість перевірена часом. Багаторічна історія бренду показує, що грилі Weber – це найкращий пристрій для барбекю; відрізняється високою якістю виробництва, інноваційним підходом, багатофункціональністю та легкістю в управлінні.

Чому весь світ любить Джорджа Стівена?
Що може бути смачніше соковитого добірного м'яса, ідеального ступеня прожарювання та скоринки кольору розпеченої міді? Прекрасно-приготовлений на жаровні стейк здатний пробудити пристрасть, талант, бажання змін! Приміром, Джорджа Стівена, засновника тієї самої компанії Weber, любов до барбекю колись спонукала створити інноваційний метод приготування стейків, що обожнюються післявоєнною Америкою – на металевій сфері, яка на щастя не стала морським буєм.

Джорж багато думав про те, як оптимізувати процес приготування популярного смаженого м'яса. Він узяв сферу, поділив метал надвоє, приробив ніжки, проробив вентиляційні отвори і - вуаля - гриль Kettle мав ефект бомби, що вибухнула. Перший у своєму роді сферичний гриль, схожий на радянський супутник, видавав прекрасні стейки і викликав захоплення оточуючих. Усі хотіли гриль Джоржда Стівена! Цікаво, що секрет успіху нового продукту був простий – кришка. Справа в тому, що до цього грилі виготовлялися без кришок і від цього значно страждала якість страви: вітер, сильний вогонь, дощ псували і смак, і товарний вид м'яса. Тепер гриль Kettle рівномірно обсмажував стейк з двох сторін, залишаючи його соковитим і м'яким, незалежно від погодних умов.

Новий винахід став початком успіху Джоржа Стівена: він викупив підприємство Weber Brothers, де раніше працював і перейменував його на Weber-Stephen Products, а його гриль став новинною подією американського телебачення 1960-70-х років.

Бізнес розвивався стрімко і перші газові та електричні грилі не змусили на себе довго чекати. Споживачі були в захваті - стейки виходили все смачніше і швидше.

Справа набувала інших масштабів, збільшення продажів вимагало креативних та сміливих рішень. Джордж Стівен, авантюрист за духом, вирішив зіграти несподівану партію: звернувся по допомогу до банку. Ідея була в тому, щоб нагодувати гриль-сендвічем кожного, хто прийде сюди до Національного дня Сендвіча. Логіка проста: банк – це щоденне скупчення людей, які мають точно гроші.

Однак, отримавши позитивну відповідь від керівництва банку, Джордж серйозно спантеличив тим, як же впорається з такими обсягами приготування. У успіх він не вірив. А даремно! Сам будинок і вулиця поруч були переповнені охочими скуштувати його чудо-сендвічі з шинкою. Грилі працювали без зупинки і до кінця дня були витрачені: 862 кг шинки, цистерна гірчиці, неймовірна кількість житнього хліба та цілих 431 кілограм вугілля! Результат перевершив усі очікування не лише самого Джорджа, а й банку: він отримав 650 нових клієнтів за цей день.

Все лише починалося.

У 1980-х Weber розробила нову серію грилів Genesis. Тепер грилі мали систему відведення жиру, розроблену раніше, а стандарти лінії Genesis стали еталонними для їх газових аналогів по всьому світу.

Після смерті Джорджа в 1990-х роках компанію очолив його син Джим. 2013 року Джордж Стівен отримав посмертну нагороду в Залі Слави барбекю. Джим був присутній на заході та з гордістю прийняв заслужене визнання діяльності свого батька. Його прониклива мова стосувалася сімейних цінностей сім'ї Стівен, працьовитості глави сімейства та про те, як компанія Weber змінила відпочинок на свіжому повітрі на всіх континентах. Байдужих вона не залишила.

Джордж Стівен помер 1993 року. Він створив процвітаючу компанію, придумавши лише одну річ (начебто – ніщо для великої справи), але він удосконалював і модифікував її все своє життя. Терпіння, методичність та пошук нових підходів до справи зіграли величезну роль у становленні його як бізнесмена.

Чи варто говорити, що сьогодні, м'ясо, приготовлене на грилі Weber – це найсмачніші та найякісніші стейки у всьому світі. Як і прагнув, Джордж Стівен досяг ідеалу.


Історія бренду Campingaz
У 1949 році троє друзів Габріель Корле, Андре Коломб та Рене Сіллон вирушили у свій перший похід зі своїми сім'ями. Післявоєнна Європа характеризувалася прагненням до нового початку, і люди просто прагнули нових пригод, незважаючи на минулі похмурі роки та свої фінансові проблеми.

Троє інженерів швидко усвідомили брак кухонного приладдя для сімей, що подорожують без нічого в цей похід. У рамках свого першого корпоративного свята, новинки для Франції на той час, Корле, Коломб та Сіллон вирішили вирішити цю проблему. Результатом стала справжня інновація: перший нескладний, портативний та багаторазовий газовий балон під назвою «Bidon bleu».

«Bidon bleu» ознаменував народження бренду CAMPINGAZ®, який незабаром став популярним, а за першою інновацією пішли й інші: з 1952 року вони пропонували не тільки газові балони, але також плити та інші пристрої, які зробили пригоди на природі: зручними, доступними та нескладними.

Після французів інші європейці також відкрили для себе переваги портативної вуличної кухні, і блакитні газові балони CAMPINGAZ стали відомим хітом на всьому континенті. Вони уособлювали безпеку та обіцянку, що, куди б не побажали вирушити відпочиваючі, CAMPINGAZ газ завжди буде там.

Візьміть CAMPINGAZ із собою в подорож і відкрийте для себе природу з комфортом та безпекою разом із CAMPINGAZ®, бо на вулиці вона смачніша.